tiistai 21. lokakuuta 2014

Pienimuotoista hypyttelyä, ja uusi kaniblogi!


 Eilen ajattelin, että pitäisi kokeilla hyppääkö Nikita. Noh, päätimme sitten koota sisälle esteitä, ja kyllähän se hyppää. Tosin murkkuikä painaa nyt Nikitan päälle, joten piti tietenkin vähän kiukutella välissä.Tämä oli myös eka kerta kun Nikita oli valjaissa joten, ei voi odottaakaan täydellistä käyttäytymistä.

Vauhti päällä



 Nikita meni ensikertalaiseksi minusta kohtuu hyvin. Tosin oonhan mä sitä ihan pienenä yrittäny hypyttää, mutta vain pieniä esteitä. 
Päätin samalla hypyttää Elmeriä, joka tosin ei olisi halunnut hyppiä lainkaan.
 Olen myös päättänyt Turun näyttelyiden kokoonpanon, ja sinne lähtee kaikki puput. 

Hieman huonompia uutisia on se että eilen kun olin tatuoimassa poikasia, selvisi kahden olevankin poikia. Nyt siis toinen isabella on vapaana.

Ja vielä jos haluatte lukea Ladyn, Zeldan ja Pörrin uutisia, voitte klikata siskoni UUTEEN BLOGIIN :)
 Jos ihmettelette postaustahtia, mulla on syysloma :)



2 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :) voisitko tehdä sellaisen videon tai postauksen, missä kerrot miten opetit kanisi hyppimään? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva. Ja oikeastaan en koska, mun kanit osas hyppiä heti xD Voin yrittää :)

      Poista

Anonyymit olkaahan kiltisti, jotta kommentointi lupa säilyy teilläkin!